Sexy KLAN

SEXY Klan, by Zuzia :*

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-07-17 21:44:07

Adaś

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-17
Posty: 8
Punktów :   

Regulamin

1.1 Turnieje Klanów Makao, tzw. TKM-y są kontynuacją pomysłu Patrix’a (klan WMP). Są to turnieje organizowane na Kurniku tylko i wyłącznie dla członków klanów makao.
1.2 Nad TKM-ami i sprawami z nimi związanymi czuwa Zarząd w składzie: pkb, Patri (Brave), Ulala (Sonsiady) oraz Ziaboleq (FMW). Dodatkowo istnieją także moderatorzy oraz junior admini, których skład ulega częstszym zmianom.
1.3 Turnieje odbywają się codziennie, od poniedziałku do piątku o godzinie 20:10. Gramy 8 rund, po 5 minut, do 2 wygranych.

§ Zapisy

2.1 Aby zapisać dany klan do TKM-ów, odpowiednia osoba (szef klanu lub ktoś przez niego wyznaczony) zakłada temat w dziale „Zapisy”, wpisując w temacie nazwę klanu.
2.2 W treści posta należy podać adres strony lub forum klanu, nick oraz numer GG osoby odpowiedzialnej w danym klanie za te rozgrywki (lub też jego szefa).
2.3 Należy udostępnić osobom z Zarządu dostęp do całości klanowego forum, np. poprzez autoryzację konta.
2.4 Nie ma limitów liczby klanowiczy. Musi ich być min. 5, byśmy mogli w ogóle mówić o jakimś klanie.
2.5 Każdej osobie przysługuje tylko jeden, stały nick (który będzie można w razie potrzeby zmienić). Nick musi składać się z nazwy klanu (koniecznie na początku) i jakiegoś fragmentu określającego daną osobę, nie może więc to być np. „klan”, „kl4n” czy „klan25”. W razie wątpliwości, pytać kogoś z Zarządu.

§ Rozgrywki

3.1 TKM-y są organizowane zawsze przez osoby z Zarządu TKM.
3.2 W turniejach udział mogą brać tylko osoby z klanów zgłoszonych do rozgrywek przez swoich przedstawicieli.
3.3 Ze względu na dużą ilość osób zainteresowanych turniejami, radzimy przychodzić na TKM-y jak najwcześniej. Bez względu na liczbę uczestników, zapisy trwają tylko 5min, jeśli przyjdziecie na tyle późno, że organizator nie zdąży was zaakceptować, miejcie pretensje tylko do siebie.
3.4 Jeśli ktoś zauważy, że w pokoju turniejowym znajduje się osoba, która „podszywa się” pod członka danego klanu, należy o tym powiadomić kogoś z Zarządu TKM, ale NIE organizatora. Za niedopilnowanie tego grożą kary, o czym dalej.
3.5 Podczas zapisów organizator może mieć wyłączone prywatne rozmowy, dlatego, także w pozostałych kwestiach, należy kontaktować się z inną osobą z Zarządu a ta przekaże to organizatorowi poprzez GG. Unikniemy dzięki temu zamieszania i pozwolimy organizatorowi na spokojniejsze akceptowanie uczestników.
3.6 Jedna edycja TKM-ów trwa jeden miesiąc (według kalendarza).
3.7 Na podstawie wyników z każdego turnieju sporządzane są klasyfikacje klanowe i indywidualne, na podstawie których wyłaniani są zwycięzcy poszczególnych edycji.
3.8 Dodatkowo istnieje także Tabela Wszech czasów, w której podliczane są punkty zdobyte we wszystkich zakończonych edycjach TKM.
3.9 W przypadku fuzji kilku klanów (tylko, gdy łączą się całe klany, bez wyjątków) we wszystkich powyższych klasyfikacjach nowy klan zdobywa punkty od poziomu najlepszego klanu „składowego”, tzn. tego, który do czasu połączenia zdobył najwięcej punktów.
3.10 Jeżeli natomiast dany klan się rozpadnie, to, w przypadku jego reaktywacji, punkty będą mu naliczone od nowa.
3.11 Gracze mogą zmieniać swoje nicki z różnych powodów - zmiany klanu, utraty konta czy jakichś własnych pobudek, a ich punkty będą dalej sumowane, ale ilość takich zmian nie może przekroczyć 2 w ciągu jednej edycji. Trzeba jednak o każdej takiej zmianie poinformować kogoś z Zarządu PRZED zdobyciem na tym koncie jakichkolwiek punktów. Później nie będzie to już brane pod uwagę w tabeli aktualnej edycji.

§ Zakazy i kary

4.1 TKM-y, choć na pewno traktowane są dosyć poważnie, mają jednak być zabawą i przyjemnością dla wszystkich uczestników. Dlatego też Zarząd nie zamierza tolerować pewnego rodzaju zachowań.
4.2 Nie wolno publicznie (tzn. na czacie ogólnym lub stole) ani też w rozmowach prywatnych między graczami posługiwać się słowami powszechnie uznanymi za wulgarne lub takimi, które obrażają drugą osobę. Za takie zachowanie grozi zakaz gry na TKM (tzw. ban) przez od 1 do 4 dni.
4.3 Bana można otrzymać także, jeśli do powyższych celów używa się nicku prywatnego.
4.4 Zabronione jest także tzw. zbieranie, tzn. zdecydowanie nadmierne dobieranie kart lub gra na czas. Za takie zachowanie grozi odebraniem punktów, jeśli dana osoba znajdzie się na miejscu premiowanym ich zdobyciem (jest pomijana przy podliczaniu punktów do klasyfikacji), oraz zakazem gry przez 4 do 6 turniejów.
4.4a) W trakcie meczu każdy gracz, jeśli podejrzewa, że przeciwnik nie gra fair, ma prawo (jednokrotnie) poprosić go o natychmiastowe zrobienie screena z gry (bez zasłaniania okienka czymkolwiek) i dostarczenie go tego samego dnia do Zarządu. Odmowa równa się przyznaniu do nieuczciwej gry i podlega takiej samej karze.
Wykorzystywanie tego przepisu do innych celów, niż udowodnienie czyjejś winy również może zostać ukarane.
4.5 Na forum w dziale "Czarna lista" pojawiać się będą na bieżąco tematy informujące o tym kogo, za co i jak ukarano. Zarząd nie ma obowiązku pisać o banach w trakcie turnieju. Często taka sytuacja powoduje kolejne spięcia. Osoby, którym anulowano punkty także zostaną wypisani na forum w wyszczególnionym miejscu.
4.6 Możliwe jest również otrzymanie tzw. Ostrzeżenia. Taka sytuacja ma miejsce, gdy czyjeś zbieranie nie jest w stanie potwierdzić nikt z Zarządu. Będą one także odnotowywane w odpowiednim temacie. Przy kolejnym podobnym wykroczeniu, dana osoba zostaje ukarana tak samo, jakby po prostu zbierała.
4.7 Nie należy sugerować nikomu z Zarządu, by dać komuś bana. Można (i należy) co najwyżej wskazywać osoby, które mogły złamać regulamin. Za nachalność i narzucanie się także można otrzymać jednodniowy zakaz gry.
4.8 Karane mogą być nie tylko osoby indywidualne, ale też całe klany. Dotyczy to sytuacji, gdy nikt nie dopilnuje, by osoba „podszywająca się” pod jego członka (a później zbierająca) nie zagrała na turnieju, bądź też, gdy pozwoli się danemu współklanowiczowi (ukaranemu banem) wziąć udział w turnieju, w którym nie powinien grać, na innym nicku. Za coś takiego danemu klanowi mogą zostać anulowane punkty zdobyte danego dnia. W razie powtarzania się tej sytuacji, możliwe są surowsze kary.
4.9 Gdyby doszło do jakiejś sytuacji nie opisanej powyżej, Zarząd i tak może podjąć decyzję o ukaraniu danej osoby lub klanu.
4.10 Dodatkowo każde wykroczenie skutkuje odpowiednią ilością punktów karnych dla klanu, którego członek złamał któryś z punktów tego Regulaminu. Ich ilość określa poniższa mini-tabela:
- niekulturalne słownictwo lub obrażanie innych graczy - od 5 do 40 punktów karnych,
- gra niezgłoszonego klanowicza - 20 punktów karnych,
- zbieranie, nadmierne dobieranie, gra na czas lub ogólnie nie fair - od 50 do 90 punktów karnych.
Punkty te będą odejmowane poszczególnym klanom w Klasyfikacji Klanowej. Ponadto, po przekroczeniu przez klan granicy 200 punktów, jego wszyscy gracze otrzymują zakaz gry na TKM-ach przez tydzień. Po przekroczeniu liczby 300 punktów - dostają kolejny tygodniowy zakaz a po 350 - miesięczny.
Punkty karne nie znikają po zakończeniu danej edycji. Połowa z nich przechodzi zawsze na następny miesiąc. W ten sposób chcemy zmobilizować każdy klan, by sam walczył z chamstwem w swoich szeregach.
4.11 Decyzje Zarządu nie muszą być potwierdzane jakimiś screenami czy cytatami z czatu. Dana osoba może je przedstawić jedynie z własnej woli, jeśli uzna, że jest taka potrzeba.
4.12 W razie jakichkolwiek wątpliwości, uwag lub skarg, należy kierować się do działu „Wasze uwagi” na forum TKM. Screeny można natomiast wysyłać na adres mailowy Zarządu: zarzad.tkm@gmail.com.

§ Pozostałe

5.1 TKM-y są dla Was, graczy, więc Zarząd jest otwarty na wszelkie propozycje zmian (co nie znaczy, że na wszystko musi się zgodzić), które należy zgłaszać na naszym forum.
5.2 Regulamin obowiązuje wszystkich biorących udział w rozgrywkach, nawet jeśli ktoś go nie zna.
5.3 Wszelkie zmiany będą sygnalizowane w „Komunikatach”.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zipps.pun.pl www.cssnofear.pun.pl www.championsofkonoha.pun.pl www.media-research.pun.pl www.wb2.pun.pl